Tecar Therapy

“ Η θεραπεία με TECAR είναι μια ανώδυνη, μη επεμβατική θεραπευτική μέθοδος που βασίζεται σε μια μοναδική τεχνολογία ραδιοκυμάτων που διεγείρουν τις φυσιολογικές διαδικασίες επούλωσης του σώματος, και παρέχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα από την πρώτη κιόλας εφαρμογή.”

Μπορεί να συνδυαστεί με θεραπευτικούς χειρισμούς, κινησιοθεραπεία και άλλες τεχνικές για ακόμα πιο δυνατό θεραπευτικό αποτέλεσμα.

Μέσω ενός εξειδικευμένου πρωτοκόλλου αποκατάστασης επιτυγχάνεται ταχύτερη επούλωση των ιστών, σημαντική μείωση του πόνου, βελτίωση της κινητικότητας και άμεση επιστροφή του ασθενούς σε μια ομαλή καθημερινότητα.

Ενεργοποιεί βιολογικούς μηχανισμούς με θερμικό και μη θερμικό τρόπο γι’αυτό και είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στα αρχικά στάδια ενός τραυματισμού αλλά και σε χρόνιες παθήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η μοναδική κλινικά τεκμηριωμένη θεραπεία ραδιοσυχνοτήτων που μπορεί να δράσει άθερμα, καθιστώντας την ιδανική για χρήση ακόμη και στην οξεία φάση μειώνοντας τον πόνο, το οίδημα και τη φλεγμονή.

Εξαιτίας όλων των παραπάνω μοναδικών ιδιοτήτων, αποτελεί σημαντική θεραπευτική επιλογή για χιλιάδες επαγγελματίες υγείας στο χώρο της Αθλητιατρικής και της Φυσικοθεραπείας.

Ενδείκνυται για την πρόληψη και αντιμετώπιση πολλών μυοσκελετικών παθήσεων. Συγκεκριμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οξείς τραυματισμούς, μετεγχειρητικά, σε χρόνιες παθήσεις καθώς και στην προετοιμασία ή αποθεραπεία αθλητών.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της θεραπείας με ραδιοσυχνότητες είναι ότι μπορεί να εφαρμοστεί σε μεγάλο πλήθος ασθενών και παθήσεων πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής περιπτώσεις:

Οι μοναδικές αντενδείξεις της θεραπείας με TECAR είναι οι παρακάτω:

Μέινετε ενημερωμένοι

favicon

If you are experiencing similar
problems please contact us