Οι Υπηρεσίες μας

Τι σας παρέχουμε

Υπηρεσίες

Εμπιστευτείτε μας για να νιώσετε πιο όμορφα στο σώμα σας,
να βελτιώσετε την κινητικότητα σας, τη φυσική αλλά και την ψυχική σας υγεία!
Velonismos-Categories

Βελονισμός

Έχει αποτελεσματική δράση σε χρόνιες παθήσεις, σε σύνδρομα χρόνιου πόνου στον οξύ μετεγχειρητικό πόνο και σε κάποιες μορφές.
Therapeutiki-Malaxi-Categories

Θεραπευτική Μάλαξη

Χάρη στην ποικιλία των θεραπευτικών χειρισμών, η μάλαξη μπορεί να τονώσει ή να ξεκουράσει ένα σώμα, ιδιαίτερα σε περιόδους.
Therapeutiki-Askhsh-Categories

Θεραπευτική Άσκηση

Εξατομικευμένο πρόγραμμα ανάλογα με τις ανάγκες του ασθενή επιλέγοντας μία ή και περισσότερες τεχνικές για το βέλτιστο αποτέλεσμα.
Ergon-Categories

Κινητική Ανάλυση Βάδισης

Πρόκειται για μια σειρά εμβιομηχανικών μετρήσεων που αναλύουν την κατανομή των πιέσεων, τόσο στατικά όσο και δυναμικά, κατά.
Ergon-Categories

Ergon Technique

Είναι μια καινοτόμα, εξειδικευμένη θεραπευτική μέθοδος κινητοποίησης των μαλακών ιστών του σώματος, που εφαρμόζεται με τη χρήση ειδικού.
HILT-Categories

HILT Laser Τherapy

Επιτυγχάνεται μείωση του πόνου ,βελτίωση των οιδημάτων , αναγέννηση των ιστών και επούλωση των πληγών καθώς και άμεσο.
Manual-Therapy-Categories

Μanual Τherapy

Σύνολο διαγνωστικών και θεραπευτικών τεχνικών  που εφαρμόζονται με τα χέρια και χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση και τη θεραπεία.
Shockwave-Therapy-Categories

Shockwave Therapy

Τα κρουστικά κύματα ενεργοποιούν την ταχύτερη επούλωση και αναγέννηση του ιστού, την αύξηση της μικροκυκλοφορίας όπως και την.
Tecar-Therapy-Categories

Tecar Therapy

Μη επεμβατική θεραπευτική μέθοδος μέσω ραδιοσυχνοτήτων μειώνει τον πόνο, το οίδημα και την φλεγμονή από την 1η κιόλας εφαρμογή.